Tagi: verkkokauppa

Verkkokaupan asiantuntijat Ylellä: Lisää nälkää!

Suomalaisyrittäjät ovat lähteneet verkkokauppaan takamatkalta, mutta viime vuosien aikana on tullut ”uutta vettä myllyyn”. Aihetta käsiteltiin Ylen aamu-tv:n haastattelussa maanantaina. eCom Growthin verkkokaupan asiantuntija Leevi...

Viime vuosi pani verkkokaupan ennätykset uusiksi

Verkkokaupan vauhdikasta kasvua kiihdytti erityisesti Yhdysvalloista Suomeen rantautunut ostospäivä Black Friday, joka synnyttää ympärilleen useita päiviä kestävän tilauspiikin. Postin mukaan myös joulukauppa oli viime...

Suomalaiset martech-yritykset tarjoavat huippuluokan ratkaisuja personointiin

Personointi on noussut keskeiseksi trendiksi kaupan alalla, missä asiakaskokemus nähdään yhtenä tulevaisuuden tärkeimmistä kilpailutekijöistä. Nopeasti kasvava datan määrä yhdistettynä uusiin teknologioihin ja työkaluihin antaa...

Vuoden 2017 valmennukset huipentuivat eCom Hot Topics -teemavalmennukseen

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä. Marraskuun teemavalmennuksessa ei poikkeuksellisesti ollut...

Verkkokauppias, ymmärrä designin keskeisimmät arvot

Minulla oli kunnia puhua kokeneiden konkareiden kanssa samassa verkkokaupan UX-suunnittelun teemavalmennuksessa elokuussa. Muut puhujat, Kari Härkönen Marimekolta, Jukka Tukiainen Finlaysonilta ja Josh Levine Cake...

Kevätkauden 2017 teemavalmennusmateriaalit nyt saatavilla

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä. Kauppiasosaaminen II päätti kevään...

Personointi, UX ja ensikertalaisten kokemuksia

IRCE:n neljä konferenssipäivää sisälsivät kaikkiaan yli 120 eri esitystä, joten ei ihme, että seurueemme ensikertalaiset välillä ihmettelivät mitäköhän olisi parasta mennä seuraavaksi kuulemaan. Lisäksi...

Suomalaisyritykset kasvavat ja menestyvät verkkokaupan avulla Yhdysvalloissa

Verkkokauppa on avannut monille suomalaisyrityksille tien Yhdysvaltojen markkinoille. Erityisesti PK-yrityksille verkkokauppa on kustannustehokas keino kansainvälistymiseen ja näkyvyyden kasvattamiseen Yhdysvalloissa. Yhdysvallat on tunnetusti yksi maailman kilpailluimmista...

Verkkokauppavierailuja ja IRCE 2017 Chicagossa

Runsaan kahdenkymmenen suomalaisen verkkokauppiaan USA:n turnee alkoi kahdella yritysvierailulla. Ensiksi tutustuimme Swap.com yritykseen, joka on kahden suomalaisen, Juha Koposen ja Jussi Koskisen perustama käytetyn...

Katse kohti Japanin verkkokauppamarkkinaa

Japani on neljänneksi suurin verkkokauppamarkkina maailmassa. Maassa on yli 80 miljoonaa verkkokaupoissa asioivaa henkilöä ja heidän määrä on edelleen kovassa kasvussa. Suosituimmat tuoteryhmät verkkokaupassa ovat...