Tagi: Chicago

Personointi, UX ja ensikertalaisten kokemuksia

IRCE:n neljä konferenssipäivää sisälsivät kaikkiaan yli 120 eri esitystä, joten ei ihme, että seurueemme ensikertalaiset välillä ihmettelivät mitäköhän olisi parasta mennä seuraavaksi kuulemaan. Lisäksi...

Verkkokauppavierailuja ja IRCE 2017 Chicagossa

Runsaan kahdenkymmenen suomalaisen verkkokauppiaan USA:n turnee alkoi kahdella yritysvierailulla. Ensiksi tutustuimme Swap.com yritykseen, joka on kahden suomalaisen, Juha Koposen ja Jussi Koskisen perustama käytetyn...

UX, Unified & Social Shopping

Tämän vuoden IRCE on päättynyt ja parin päivän sulattelun jälkeen on hyvä summata tapahtuman antia sekä pohtia verkkokaupan seuraavia trendejä. Asiakas oli tiukasti tapahtuman keskiössä...

Asiakkaat aidosti keskiössä

IRCE verkkokauppakonferenssin tämän vuoden pääteemaksi on täysin oikeutetusti muotoutumassa: Asiakkaat. Miten paljon tiedät heistä? Miten arvotat heitä? Osaatko laskea luotettavasti CLV:n (Customer lifetime value)...

Verkkokauppiaat koolla Chicagossa

Maailman suurin verkkokauppatapahtuma IRCE on koonnut taas yhteen tuhansia osallistujia eri puolilta maailmaa, joukossa mukana runsaat 20 osaavaa verkkokauppiasta Suomesta.  Neljäpäiväinen konferenssi käynnistyi tänään...