Tagi: messuraportti

Digitaalinen kauppa 2020 – ’’How to kick ass’’

18.-20.10. Kööpenhaminassa järjestettiin eTail Nordic -verkkokauppatapahtuma. Tapahtuma kokosi yhteen alan eturivin yritykset ja kolmen päivän aikana kuultiin yli 70 puheenvuoroa digitaalisen kaupan menestystekijöistä ja trendeistä....

UX, Unified & Social Shopping

Tämän vuoden IRCE on päättynyt ja parin päivän sulattelun jälkeen on hyvä summata tapahtuman antia sekä pohtia verkkokaupan seuraavia trendejä. Asiakas oli tiukasti tapahtuman keskiössä...

Asiakkaat aidosti keskiössä

IRCE verkkokauppakonferenssin tämän vuoden pääteemaksi on täysin oikeutetusti muotoutumassa: Asiakkaat. Miten paljon tiedät heistä? Miten arvotat heitä? Osaatko laskea luotettavasti CLV:n (Customer lifetime value)...