Tagi: verkkokauppa

Josh Levine: Aitous on parasta mainosta

Loputtomien vaihtoehtojen aikakaudella yritykset voittavat kuluttajat puolelleen läpinäkyvyydellä, aitoudella ja arvoista kertovilla tarinoilla. Digimuotoilutoimisto Cake & Arrow'n Josh Levine rohkaisee suomalaiskauppiaita unohtamaan vaatimattomuuden ja...

Wau-elämyksiä Kiinan ihmemaassa

Kiina on tänä päivänä käsittämätön markkina. Samaan aikaan maailman suurin ja kontrolloiduin kommunistivaltio sekä megakapitalistinen kaupan edelläkävijä, jonka teknologinen kehitys on päätähuimaavaa. Kärjessä porskuttaa...

Asiakaskokemus on verkkokaupan tärkeimpiä menestystekijöitä – lokakuun teemavalmennuksessa opittiin paljon uutta

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä. Asiakaskokemus on verkkokaupan tärkeimpiä...

IRCE 2018 – eCom-markkina on jakautumassa kahtia

Verkkokauppamarkkinassa on havaittavissa jako kahteen menestysstrategiaan: hintavetoisiin tehokkuustoimijoihin sekä asiakkaiden personointiin ja palveluun keskittyviin yrityksiin. Yleisesti tämän vuoden Internet Retailer Conference & Exhibition oli...

Verkkokaupan asiantuntijat Ylellä: Lisää nälkää!

Suomalaisyrittäjät ovat lähteneet verkkokauppaan takamatkalta, mutta viime vuosien aikana on tullut ”uutta vettä myllyyn”. Aihetta käsiteltiin Ylen aamu-tv:n haastattelussa maanantaina. eCom Growthin verkkokaupan asiantuntija Leevi...

Viime vuosi pani verkkokaupan ennätykset uusiksi

Verkkokaupan vauhdikasta kasvua kiihdytti erityisesti Yhdysvalloista Suomeen rantautunut ostospäivä Black Friday, joka synnyttää ympärilleen useita päiviä kestävän tilauspiikin. Postin mukaan myös joulukauppa oli viime...

Suomalaiset martech-yritykset tarjoavat huippuluokan ratkaisuja personointiin

Personointi on noussut keskeiseksi trendiksi kaupan alalla, missä asiakaskokemus nähdään yhtenä tulevaisuuden tärkeimmistä kilpailutekijöistä. Nopeasti kasvava datan määrä yhdistettynä uusiin teknologioihin ja työkaluihin antaa...

Vuoden 2017 valmennukset huipentuivat eCom Hot Topics -teemavalmennukseen

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä. Marraskuun teemavalmennuksessa ei poikkeuksellisesti ollut...

Verkkokauppias, ymmärrä designin keskeisimmät arvot

Minulla oli kunnia puhua kokeneiden konkareiden kanssa samassa verkkokaupan UX-suunnittelun teemavalmennuksessa elokuussa. Muut puhujat, Kari Härkönen Marimekolta, Jukka Tukiainen Finlaysonilta ja Josh Levine Cake...

Kevätkauden 2017 teemavalmennusmateriaalit nyt saatavilla

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä. Kauppiasosaaminen II päätti kevään...