Slushin Pitch-lavalla Custobarin CEO Tatu Kuivalahti

eCom Growth -jäsenyritykset Custobar ja Sniffie Software ovat mukana tämän vuoden Slushin sadan parhaan startupin joukossa. Kovatasoiseen ryhmään valitut yritykset tulevat ympäri maailman – 25 eri maasta – ja ovat pääomasijoittajien valitsemia. Sata yritystä kilpailee Slush 100 pitching competition 2016 – tapahtumassa kahden päivän ajan. Voittaja palkitaan mittavalla rahasummalla.

Tämän vuoden sadan valitun yrityksen joukossa on ilahduttavan monta verkkokaupan kannalta mielenkiintoista kasvuyritystä, joiden tarjoama vaihtelee maksutaparatkaisuista analytiikkaan sekä toimitustapoihin ja markkinointityökaluihin.

”Custobar auttaa verkkokauppoja kohtaamaan asiakkaansa yksilöinä sekä kasvattamaan myynnin konversioprosentin yli kymmenkertaisiksi”  – Tatu Kuivalahti, CEO

Custobar kilpailee sarjassa Fintech & Security & E-commerce & Online Marketplaces startups. Custobarin työkalu mahdollistaa asiakasdatan tehokkaamman hyödyntämisen markkinointikampanjoissa ja asiakkaan henkilökohtaisemman palvelun. Custobar kerää dataa muun muassa ostoksista, kampanjoista, kanta-asiakasohjelmista, ja muuntaa sen ymmärrettävään ja käyttövalmiiseen muotoon kaupanalan yrityksille, jotka voivat puolestaan luoda sen pohjalta monikanavaisia ja personoituja markkinointikampanjoita mikrosegmenteille. Vastaaville ratkaisuille on kysyntää – yritykset haluavat tarjota asiakkailleen yhä paremman asiakaskokemuksen ja henkilökohtaisempaa palvelua.

Lavalla Sniffie Softwaren Chief Commercial Officer, Tero Kalsta
Lavalla Sniffie Softwaren Chief Commercial Officer, Tero Kalsta

”Sniffie is the new generation of online marketing intelligence and automatic competitor monitoring software. Sniffie lowers the costs of Big Data analytics and makes it accessible for everyone” – Tero Kalsta, CCO

Sniffie Software kilpailee sarjassa Enterprise Software & Analytics startups. Sniffie tarjoaa työkalun automatisoituun kilpailijoiden seurantaan – esimerkkeinä vaikkapa kilpailijoiden hintamuutokset, eniten myydyt tuotteet, markkina-aktiviteetit ja trendit. Sniffie lupaa auttaa asiakkaitaan tekemään parempia, nopeampia ja valistuneempia päätöksiä. Sniffien avulla yrityksellä on koko ajan ”sormi pulssilla” ja tieto siitä, mitä kilpailijakentässä tapahtuu.

Slush 100 -pitching-kilpailu on edennyt nyt semifinaaleihin. Custobarin ja Sniffien erinomaisista pitcheistä huolimatta kilpailu ei tällä kertaa vienyt heitä semifinaaliin asti. Kisan finaali käydään torstaina 1.12. iltapäivällä ja voittaja julkaistaan sen jälkeen. 

Onnittelut kaikille kisaajille ja tsemppiä finaalitaistoihin!

 

Lähteet

CoFounder, Winter 2016. S. 60, 68

Slush 2016 – Startups

Slush 2016 100 participants announced

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here