Pohjoismaiden kuumin verkkokauppatapahtuma Emeet Nordic palaa Suomeen 17. toukokuuta 2018. Ruotsissa suursuosioon noussut tapahtuma järjestetään nyt toistamiseen Suomessa. Emeet Nordic on ainutlaatuinen verkkokauppiaiden kohtaamispaikka, jonka järjestävät yhteistyössä ruotsalainen Ehandel.se ja Business Finlandin eCom Growth -kasvuohjelma

– Ruotsissa tapahtuma on vakiinnuttanut suosionsa verkkokauppiaiden kohtaamispaikkana. Nyt myös suomalaiset ja ruotsalaiset verkkokauppiaat jakavat oppeja ja tietoa toisilleen näin avoimesti. Yli maarajojen oppimisen ja parhaiden käytäntöjen jakamisen pohjimmainen päämäärä on kansainvälinen kasvu, kommentoi Ehandel.se:n toimitusjohtaja Michael Wictor.

Emeet Nordic Helsingissä – tapahtuma verkkokauppiailta verkkokauppiaille

Emeetin osallistujat vaihtelevat aina pienemmistä uusista tulokkaista suuriin satojen miljoonien liikevaihtoa pyörittäviin verkkokauppayrityksiin. Emeet on suunnattu niin b2b- kuin b2c-sektorin verkkokauppiaille.

– Tapahtumasta ainutlaatuisen tekee se, että se on suunnattu ensisijaisesti verkkokauppiailta verkkokauppiaille. Emeetissä verkkokauppiaat kohtaavat ja jakavat tietoa parhaista käytännöistä toisilleen. Paikalla on vain rajallinen määrä yhteistyökumppaneita. Tämä lähestymistapa erottaa Emeetin tavanomaisista tapahtumista, Business Finlandin eCom Growth -kasvuohjelman ohjelmajohtaja Kari Pokkinen sanoo.

Kari Pokkinen (eCom Growth, Business Finland) ja Michael Wictor (Ehandel.se) Emeet  Helsingborgissa huhtikuussa 2017.

Uniikki konsepti, ainutlaatuinen sisältö

Emeet on omanlaisensa tapahtuma, jossa myös osallistujat voivat vaikuttaa päivän aikana käsiteltäviin aiheisiin. Osa päivän puhujista ja aiheista on ennalta varattuja, kun taas osan päivän sisällöstä luovat osallistujat paikan päällä. Tämän käytännön etuna on, että keskustelut tapahtuman aikana pysyvät taatusti ajankohtaisina ja käsittelevät verkkokauppiaille olennaisia aiheita. Ennakkoon varatut puhujat kuuluvat Suomen ja Ruotsin osaavimpiin kauppiaisiin ja alan asiantuntijoihin. Halutessaan osallistujat voivat pitää omia sessioita ja ryhmäkeskusteluja.

Tapahtumapäivä täyttyy yli kolmestakymmenestä eri ”sessiosta” eli osuudesta. Osallistuja voi koota oman päivänsä itselleen kiinnostavimmista sessioista. Sessiot keskittyvät ratkomaan verkkokauppiaiden haasteita ja tarjoamaan konkreettista oppia. Päivän anti on siis taatusti itselle relevanttia.

The Grid

Emeetin agenda löytyy the Grid-seinältä, josta osallistujat löytävät itselleen mielenkiintoisia sessioita ja jolle he voivat halutessaan myös itse ilmoittautua puhumaan valitsemastaan aiheesta. Päivän aikana The Gridin edustalla on hyvä pöhinä, kun agenda täyttyy hetki hetkeltä monipuolisilla ja ajankohtaisilla aiheilla. Kukin osallistuja voi kätevästi merkata pääsylippunsa kääntöpuolelle, mihin sessioihin osallistuu itse päivän mittaan.

The Grid – tästä Emeet tunnetaan. Päivän agenda täyttyy hetki hetkeltä.

Mikä tekee Emeetistä niin hyvän tapahtuman? 

Tapahtuma on aidosti verkkokauppiailta verkkokauppiaille ja tarjolla on erittäin konkreettista oppia verkkokaupan haasteista, kehittämisestä, kansainvälistämisestä ja kasvattamisesta. Avoin ja aktiivinen osallistuminen keskusteluun, parhaiden käytäntöjen jakaminen ja yhteisistä haasteista puhuminen ovat Emeetin kulmakiviä.

Kuvat: Ehandel.se

1 KOMMENTTI

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here