Teemavalmennus kokosi jälleen verkkokauppiaita ympäri Suomen. Lavalla Kaisa Nick Googlelta.

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä.

Päivän aiheina Google-, influencer- ja Facebook-markkinointi

Viime viikon torstaina 18.1. järjestettiin vuoden 2018 ensimmäinen teemavalmennus. Samalla käynnistyi eCom Growth -kasvuohjelman kolmas vuosi. Valmennuksen teemana oli Global Online Marketing ja päivän aikana kuultiinkin neljä loistavaa esitystä Google-, influencer-, ja Facebook-markkinoinnista.

Kaisa Nick / Google
Joonas Loueranta / Biancaneve

Kaisa Nick (Industry Manager, Google) piti päivän ensimmäisen esityksen otsikolla ”Drive Growth with Automation”. Kaisan esitys käsitteli tekoälyn, älylaitteiden ja uusien teknologioiden vaikutuksia kuluttajakäyttäytymiseen sekä niiden tuomia mahdollisuuksia markkinoijille. Kaisan esityksen jälkeen vuorossa oli kauppiaan tietoisku, missä Joonas Loueranta (CDO, Biancaneve Oy) jakoi käytännönläheisiä vinkkejä vaikuttajamarkkinoinnin tulokselliseen tekemiseen.

Raisa Räsänen / iDeal of Sweden
Mikko Rekola / Ambronite

Iltapäivällä kuultiin vielä kaksi esitystä globaalista Facebook-markkinoinnista. Raisa Räisänen (CMO, iDeal of Sweden) aloitti iltapäivän erinomaisella esityksellään ”Facebook-mainonta & kasvustrategiat”. Esityksessä käsitteli kansainvälistä Facebook-markkinointia niin strategisella kuin taktisellakin tasolla ja havainnollisti oppeja vielä case-esimerkkien kautta. Mikko Rekolan (Senior Online Marketing Manager, Ambronite) rohkaiseva esitys ”Global customer acquisition via Facebook – cases and examples” oli osuva jatko aiheelle. Mikon esitys tarjosi kuulijoille todella hyviä vinkkejä muun muassa globaaliin asiakashankintaan ja uudelleenmarkkinointiin.

Katso Global Online Marketing -teemavalmennuksen sekä aiempien valmennusten videoidut osuudet täältä

Aiemmat teemavalmennukset ovat käsitelleet niin asiakkuuksien johtamista, UX:ää, lisäarvotyökaluja, konversio-optimointia, asiakashankintaa, kansainvälistymistä kuin analytiikkaa ja rahoitusta. Seuraava teemavalmennus järjestetään 1. maaliskuuta. Seuraa uutisia kotisivuillamme sekä Twitterissä, niin saat ensimmäisenä tiedon uusien valmennusten tallenteista.

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here