Tanasan Sungkaew / Shutterstock.com

Verkkokauppojen kasvun buustaajiksi maailmalla ovat nyt nousseet kaupunkeihin nousseet showroomit, joissa asiakas voi ostaa tai koittaa tuotteita:

”… kasvua joudutti muun muassa Ikean uudistus, jossa se on avannut kaupunkikeskustoihin pieniä liikkeitä verkkokaupasta tilattujen tuotteiden noutopisteiksi.

Perinteisten hehtaarihallien rinnalle Ikea on perustanut viime vuoden aikana kaupunkikeskustoihin yhdeksäntoista liikettä, joita käytetään tilausten noutoon ja tekemiseen.

Aiemmin Ikea on toiminut siten, että se on odottanut asiakkaidensa noutavan ostoksensa itse isoista myymälöistä, jotka usein sijaitsevat kaupunkikeskustelujen ulkopuolella.”

Samalla tiellä kulkee myös verkkokaupan jätti, Amazon, joka aikoo lähiaikoina avata peräti 100 pop-up -liikettä ympäri USA:ta.

Olisiko Suomessakin esim. verkkokauppiaiden yhteisille showroomeille tilausta?

Lue lisää, HS: http://www.hs.fi/paivanlehti/14092016/a1473740792534

Amazonista kirjoitti e-handel: http://www.ehandel.se/Amazon-ska-oppna-100-pop-up-butiker-i-USA,8595.html

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here