Antti Merilehto

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä.

NEXT LEVEL -teemavalmennus täynnä kasvua, liiketoiminnan kehittämistä ja seuraavan tason tekemistä

Huhtikuun teemavalmennuksen keskiössä oli kasvu ja liiketoiminnan kehittäminen isommalla vaihteella. Päivän aikana kuultiinkin erinomaisia esityksiä niin kokeilukulttuurin ja avoimen innovaation parhaista käytännöistä, tekoälyn ja automaation hyödyntämisestä  kuin kansainvälisestä kasvusta.
 .
Tuloksellinen kehittäminen kokeilujen avulla – Mikael Hautala, Co-founder, Industryhack

Mikael Hautala (COO, Co-founder, Industryhack) piti päivän ensimmäisen esityksen otsikolla “Älä jätä roikkuun – tuloksellinen kehittäminen kokeilujen avulla”. Mikael kertoi esityksessään case-esimerkkien kautta millaisia tuloksia avoimen innovaation avulla on saavutettu verkkokaupan saralla. Lisäksi Mikael esitteli yhdeksän menestystekijää avoimen innovaation pilotoinnista ja parhaista käytännöistä 30:n pilotin ja 16 suuryrityksen kokemusten pohjalta. Mikaelin esityksen jälkeen vuorossa oli kauppiascase, kun Heli Kurjanen (CEO & Founder, Lune Group Oy Ltd.) kertoi Lunetten hienon kasvutarinan ja jakoi hänen viisi vinkkiä kasvuun.

 

Kolmesta Kuuteen miljoonaan vuodessa –Lunetten perustaja Heli Kurjanen esittelee yrityksen huikeita kasvulukuja

Iltapäivän aiheena oli Tekoäly ja sen soveltaminen markkinoinnin ja myynnin tehostamisessa. Tekoälyosuuden avasi Vuoden Puhujaksi valittu ja menestykseksi nousseen Tekoäly – matkaopas johtajalle -kirjan kirjoittaja Antti Merilehto. Antin vauhdikas ja herättelevä esitys käsitteli sitä, mitä tekoäly on, mitä se ei ole ja mitä kasvuyrittäjän on hyvä tietää siitä juuri nyt.

Päivän viimeisen puheenvuoron piti Petteri Jalonen (Technical Marketing Manager, Smartly.io) Smartly.io:sta. Smartly.io on suomalainen kasvuyritys, joka on erikoistunut Facebook- ja Instagram-markkinoinnin skaalaamiseen ja automatisointiin. Petterin esitys ”Parhaat käytännöt Facebook-mainonnan skaalaamiseen ja tehostamiseen – oppeja maailman edistyneimmiltä mainostajilta.” oli tuhti paketti tämän hetken parhaita käytäntöjä Facebook-markkinoinnin skaalaamiseen.

Parhaat keinot Facebook-mainonnan skaalaamiseen – Petteri Jalonen, Technical Marketing Manager, Smartly.io

Katso NEXT LEVEL -teemavalmennuksen sekä aiempien valmennusten videoidut osuudet täältä

Aiemmat teemavalmennukset ovat käsitelleet niin asiakkuuksien johtamista, UX:ää, lisäarvotyökaluja, konversio-optimointia, asiakashankintaa, kansainvälistymistä kuin analytiikkaa ja rahoitusta. Seuraava teemavalmennus järjestetään 1. maaliskuuta. Seuraa uutisia kotisivuillamme sekä Twitterissä, niin saat ensimmäisenä tiedon uusien valmennusten tallenteista.

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here