Asiakasymmärryksellä tehoa tekemiseen

18.10.2017

Videotallenne:

Asiakasymmärryksellä tehoa tekemiseen

Esitysmateriaali (pdf)

Esityksen sisältö:

Suvi Johansson on työskennellyt 15 vuotta digibisneksen parissa ja vastaa nykyään Tuloksella asiakaskokemuksen liiketoiminnasta ja auttaa asiakkaitaan huolehtimaan siitä, että asiakas olisi yrityksen tekemisessä keskeissä roolissa. Suvin esitys käsitteli asiakaskokemuksen kehittämistä verkkokaupan ostajapersoonien ja asiakaspolkujen tunnistamisen kautta. Esitys antaa todella hyödyllisiä ja käytännönläheisiä työkaluja oman asiakasymmärryksen syventämiseen. Suvin esityksen opit ja neuvot kannattaakin ottaa käyttöön oman yrityksen asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Puhuja:
Suvi Johansson, Tulos Helsinki Oy