Kuvassa Juha Kitinmäki, Beemray

eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme aina valmennukset ja tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä.

Tammikuun valmennuksen aiheena olivat verkkokaupan lisäarvotyökalut. Verkkokaupan eri osa-alueita on mahdollista kehittää ja tehostaa erilaisten lisäarvotyökalujen avulla ja niitä onkin tarjolla pilvin pimein – miten löytää ja valita ne työkalut, jotka sopivat parhaiten omaan verkkokauppaan ja liiketoimintaan ja toimivat juuri niin kuin pitää? Tähän kysymykseen etsittiin Tools Dayssa vastauksia.

Juha Kitinmäki esittää kymmenen kysymystä, jotka tulisi esittää lisäarvotyökalua valitessa.
Juha Kitinmäki, Online Revenue Officer, listaa kymmenen kysymystä, jotka tulisi esittää lisäarvotyökalua valitessa.

Teemavalmennukseen kuului tällä kertaa niin valmennusta, workshoppeja kuin kiinnostavien lisäarvotyökalujen esittelyä. Valmennuksessa Beemrayn Juha Kitinmäki listäsi kuulijoille kymmenen kysymyksen listan, jotka tulisi esittää lisäarvotyökalua valitessa. Katso Juhan esitys tästä.

Toni Hopponen, CEO, esittelee Flocklerin lisäarvotyökalua
Toni Hopponen, CEO, esittelee Flocklerin työkalua.
Nora Huovila, Co-Founder ja Business Development Director, esittelee Vidoelyn lisäarvotyökalua.
Nora Huovila, Co-Founder ja Business Development Director, esittelee Videolyn työkalua.

Aamupäivän aikana esiteltiin myös 18 eri lisäarvotyökalua, jotka valittiin mukaan verkkokauppiaiden suositusten perusteella (katso videot esittelyistä täältä). Osan työkaluista tuli esittelemään itse lisäarvotyökalun edustajat ja osan taas esittelivät verkkokauppiaat, jotka käyttävät kyseistä lisäarvotyökalua omassa työssään. Näin esittelyihin saatiin paljon konkreettisia esimerkkejä, hyviä käytännön vinkkejä ja kokemusten jakoa. Esittelyssä oli myös monia eCom Growth –kasvuohjelmassa mukana olevia lisäarvotyökaluja tarjoavia ns. Smart Retail -yrityksiä, jotka esittelivät omat tuotteensa osallistujille.

Iltapäivällä valmennus jatkui workshopeissa, joissa lisäarvotyökaluihin pureuduttiin eri teemojen kautta: kaupan sisäinen myynti, tiedolla johtaminen sekä asiakas keskiössä.

IMG_0821
eCom Growthin verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama vetää Asiakas Keskiössä -workshoppia.

Tärkeä osa päivää oli myös verkostoituminen, uudet kontaktit ja hyvät keskustelut osallistujien kesken. Paikalla oli tällä kertaa yli 80 osallistujaa sekä lisäksi moni seurasi valmennusta live-streamin kautta.

Voit katsoa valmennuksen videoidun osuuden sekä esitysmateriaalit täältä.

Aiemmat teemavalmennukset ovat käsitelleet niin konversio-optimointia, asiakashankintaa, kansainvälistymistä kuin analytiikkaakin – tsekkaa myös muiden valmennusten tallenteet täältä.

1 KOMMENTTI

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here