eCom Growth -kasvuohjelma järjestää jäsenilleen kuukausittain teemavalmennuksia, joissa pureudutaan kansainvälisen verkkokaupan eri osa-alueisiin. Videoimme valmennukset ja niiden tallenteet ovat kaikille nähtävissä täällä.

Valmentajina osaavimpia verkkokauppiaita ja asiantuntijoita Suomesta ja ulkomailta

Marraskuun teemavalmennuksen aiheena oli Think BIG ja pääteemoina olivat kasvun tekeminen, kansainvälinen markkinointi sekä kasvun kiihdyttäminen yksityisen pääoman avulla.

Maailman edistyksellisin ja kasvavin verkkokauppamarkkina löytyi Kiinasta – Leevi Parsama

Aamun avasi komeasti Leevi Parsama (Verkkokaupan asiantuntija, eCom Growth) aiheella ”Maailman edistyksellisin ja kasvavin verkkokauppamarkkina löytyi Kiinasta”. Leevi jakoi esityksessään eCom Growthin syyskuun Kiinan matkan oppeja ja Kiinan markkinan uusimpia lukuja ja trendejä. Kurkista kaupan tulevaisuuteen ja katso Leevin esitys tästä.

Anna Klaile, Facebook

Aamupäivän aikana kuultiin myös puheenvuorot Matsmartilta ja Facebookilta. Karl Andersson (Co-Founder & Partner, Matsmart Scandinavia AB) esitteli ensin Matsmartin kasvutarinan nollasta +15 miljoonaan euroon ja jakoi hänen oppinsa matkan varrelta. Karlin jälkeen Anna Klaile ja Henrik Alexander van den Worm Facebookilta näyttivät, kuinka vauhdittaa kansainvälistymistä Facebookin työkaluja hyödyntämällä.

Joel Falck, KitchenTime

Iltapäivän aiheena oli kasvun kiihdyttäminen yksityisen pääoman avulla sekä kauppiaskeskustelut teemapöydittäin. Carsten Pingelin (Head of International Investments, Egmont Publishing A/S) esityksen aiheena oli ”Growing to win in ecommerce’’. Carsten kertoi puheenvuorossaan, kuinka Egmont sijoittajana auttaa portfolioyrityksiään kasvussa ja kansainvälistymisessä. Egmont hakee tällä hetkellä uusia sijoituskohteita, eli jos aihe tai sijoittajan hakeminen kiinnostaa, niin katso Carstenin esitys tästä.

Päivän viimeinen esiintyjä oli Joel Falck (CEO & Co-Founder, KitchenTime AB). Joel on KitchenTimen perustaja ja hän kertoi esityksessään KitchenTimen kasvutarinan ja jakoi omat vinkkinsä muille verkkokauppiaille. Esitys sisälsi erinomaisia oppeja kasvun eri vaiheista ja kasvun skaalaamisesta. Voit katsoa Joelin esityksen ”How to scale from 0-20M EUR in 5 years” tästä.

Kauppiaskeskusteluissa pureuduttiin ajankohtaisimpiin teemoihin

Esitysten välissä järjestettiin myös kauppiaskeskustelut teemapöydittäin. Kauppiaskeskusteluissa verkkokauppiaat valitsivat heille tärkeimmän aiheen/pöydän ja tapasivat sitten muita samasta aiheesta kiinnostuneita kauppiaita. Pöytien aiheita oli muun muassa vaikuttajamarkkinointi, markkinapaikat, Black Friday ja joulukampanjat, kasvupääoma ja myynnin tuplaaminen.

Pöydät täyttyivät nopeasti vilkkaasta keskustelusta ja kokemusten vaihdosta – vertaisoppimisessa on voimaa!

Eri aiheiden pöydät täyttyivät nopeasti vilkkaasta keskustelusta.

Tallennepankissa jo lähes 60 korkeatasoista esitystä katsottavissa!

Kasvuohjelman aikana olemme saaneet nauttia lukuisista erinomaisista esityksistä ja kauppiascaseista (=eCom Growth -jäsenyritysten esityksistä). Merkittävä osa esityksistä on katsottavissa tallenteet ja materiaalit -sivullamme.

Tässä muutamia poimintoja kuluneen vuoden huippuesityksistä:

Tsemppiä kampanjointiin ja kaupallisesti menestyksekästä loppuvuotta 2018! -eCom Growthin tiimi

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here